Persbericht: ICT Beheerders Imtech Nederland vinden nieuwe thuishaven

Den Haag, 15-9-2015, Het volledige ICT team, bestaande uit 12 technische beheerders en hun ICT manager, heeft de overstap gemaakt van het failliete Imtech Nederland naar Berckhout Financial & IT Services, dit in samenwerking met zusterbedrijf Realign/Itzz. Bij Imtech beheerde dit team de ICT omgeving en meer dan 3500 werkplekken van Imtech Nederland en al haar vestigingen.

Volgens Armand Draijer, commercieel directeur van ICT detacheerder Berckhout, vormt het team een waardevolle aanvulling op het bestaande team en is de kans om in één keer zo’n hechte groep gemotiveerde ICT’ers aan te nemen een unieke en zeldzame mogelijkheid. ’’Zodoende kunnen we onze gezamenlijke klanten van Berckhout als van Itzz, de kwaliteit blijven bieden die zij van ons gewend zijn, maar daarnaast ook onze dienstverlening blijven uitbouwen en verbeteren. Tevens kunnen wij de relatie die we reeds met Imtech en de diverse bedrijfsonderdelen hadden, deels blijven voortzetten en nieuwe deuren openen’’, aldus Draijer.

Deel uw ervaring: