3CX Phone System v12.5 is nu beschikbaar in beta versie. Deze release biedt nieuwe en verbeterde functies, waaronder de flexibiliteit om uw eigen poorten configureren, Microsfoft Exchange integratie, nieuwe terugbel functie, WebRTC en nog veel meer…
Een greep uit de nieuwe functies van de 3CX versie 12.5?
- Nieuwe automatische terugbel functie,
- Microsoft Exchange agenda integratie,
- WebRTC en Webmeeting video conferentie via uw website,
- Tal van functies zijn toegevoegd aan het scherm Actieve gesprekken en Aanwezigheid zoals bijv. Parkeren, Conferentie, omleiden,
- Wachtrij functionaliteiten toegevoegd aan het aanwezigheid scherm,
- Meerdere CRM plugins beschikbaar welke nuttig zijn voor CRM-ontwikkelaars,
- Sorteren op toestelnummer, voor-/achternaam of achter-/voornaam in aanwezigheid en Actieve gesprekken scherm,
- Monitor IVR oproepen vanuit de Aanwezigheids scherm,
- 3CX TAPI Driver – Let op: werkt alleen met Microsoft Outlook 2007, 2010, 2013.
Microsoft Exchange agenda integratie
Met 3CX Phone System versie 12.5 kunt u nu uw status in Outlook regelen en automatisch de status van uw toestel laten veranderen. Een afspraak plannen en stel uw “Toon als” de status op “Elders Werken” of “Out Of Office”. Wanneer de tijd van de afspraak komt, zal uw toestel de status automatisch laten zien dat u weg bent van uw bureau. (Deze functie is alleen beschikbaar in de V12 Pro-editie).
Nieuwe Terugbel functie (na een Mislukte Blind Transfer en Busy Call)
Naar aanleiding van een idee dat werd ingediend in de 3cx.com/ideas postbus, heeft 3CX nu een automatische terugbel functie in Blind Transfer geïmplementeerd. Als je een gesprek blind doorverbind en de ontvanger van de oproep in gesprek is, dan komt de oproep automatisch naar de beller terug. Op deze manier kunt u de beller informeren dat de persoon die ze proberen te contacteren bezet is en eventueel doorverbinden naar een andere bestemming.
WebRTC gesprek via browser
Met WebRTC, kunt u nu uw klanten toestaan om u te bellen vanuit hun browser – zonder dat ze een nummer hoeven te kiezen of hoeven te betalen voor het bellen van een 0900-nummer. Gesprekken gaan direct naar uw 3CX Phone System en op basis van de plek waar uw klant zich bevind op uw website kunt u de oproep direct routeren naar de juiste persoon binnen uw organisatie. De oproep kan eenvoudig worden verheven tot een video-oproep, zodat u face-to-face kunt communiceren of om uw scherm te delen met uw klanten, waardoor een persoonlijke klantenservice ervaring ontstaat.